19.05.2017р. ЄДИНЕ ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ТОВАРИСТВА за проблемою:
"Реалізація в ДНЗ пріоритетних напрямків діяльності"
Мета: визначення рівня ефективності діяльності закладу щодо реалізації пріоритетних напрямків діяльності та подальшого розвитку закладу.
Завдання:
- оцінка сприятливих та несприятливих факторів в процесі реалізації проблемної теми та пріоритетних напрямків;
- визначення наслідків розвитку компетентності педагогів та формування компетентності дітей;
- оцінка рівня ресурсів закладу та можливостей колективу;
- прогнозування напрямків подальшої діяльності.
1. Системний підхід до реалізації проблемної теми та пріоритетних напрямків діяльності закладу. Презентація, вихователь- методист Трифонова Л.М.
2. Професійна компетентність як результат роботи над створенням передового педагогічного досвіду. Презентація ППД, практичний психолог М’ягка І.В.
3. «Аукціон педагогічних ідей». Ділова гра, педагоги
4. SWOT-аналіз як інструмент стратегічного планування /Обговорення перспектив, визначення завдань на новий навчальний рік, шляхів їх реалізації/ Педагоги.
Галерея "Єдине педагогічне товариство -2017"
07.12.2016 р. ЄДИНА ПЕДАГОГІЧНА ГОДИНА
"Зрозумій та допоможи"
Мета: формувати навички ефективної взаємодії педагогів з дітьми з особливими освітніми потребами; актуалізувати досвід роботи педагогів, створювати умови для розвитку комунікативної культури, ознайомити з інноваційним методом – арт-терапією у роботі з дітьми ООП; підвищувати професійну компетентність педагогів закладу щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з ООП в ДНЗ.
1. Особливі діти – особливі потреби (презентація). Відповідальний: Михальченко Т.М., вчитель-дефектолог ДНЗ
2. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами (психологічний тренінг для вихователів) Відповідальний: М’ягка І.В., практичний психолог ДНЗ
3. Психологічні рекомендації для батьків та педагогів, які працюють з дітьми, що мають обмежені можливості здоров’я (пам’ятка) Відповідальний: М’ягка І.В., практичний психолог ДНЗ
4.Так вчиняють діти з особливими потребами (перегляд відеоролика) Відповідальний: Трифонова Л.М., вихователь-методист ДНЗ
16.12.2015р. ЄДИНЕ ПЕДАГОГІЧНЕ ТОВАРИСТВО за проблемою:
«Інноваційні технології як засіб підвищення якості дошкільної освіти»
1. Підвищення якості дошкільної освіти шляхом використання інноваційних технологій. Методичний міст. /Ганжа С.М./
2. Хіт-парад інновацій. Презентація /Трифонова Л.М./
3. Долаємо антиінноваційні бар'єри у професійній діяльності /Тренінгова вправа/ М’ягка І.В.
4. Ефективність здоров’язбережувальних технологій у формуванні основ здорового способу життя у дітей дошкільного віку /Медіазвіт з досвіду роботи/ П’ятигорець О.В.
5. Інтеграція ІКТ в освітню діяльність дошкільного закладу /Інтерактивна гра/ Єрошенкова Т.В.
6. Скриня винахідливого педагога /Інформаційна хвилинка/ Захарова М.А.
7. Визначення позитивних кроків, проблем впровадження інновацій освітній процес ДНЗ, внесення коректив у плани роботи. /Рефлексивне коло/ Педагоги ДНЗ.
22.05.2015р. ЄДИНЕ ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ТОВАРИСТВА
Проблема: Наслідки діяльності колективів дошкільних навчальних закладів щодо реалізації проблемної теми міста на 2011-2015 рр. «Управління розвитком компетентності суб’єктів навчально-виховного процесу в умовах інноваційного розвитку освітніх закладів».
Мета: визначення рівня ефективності діяльності та напрямків подальшого розвитку закладу
Завдання: - оцінка сприятливих та несприятливих факторів в процесі реалізації проблемної теми;
- визначення наслідків розвитку компетентності педагогів та формування компетентності дітей;
- оцінка рівня ресурсів закладу та можливостей колективу;
- прогнозування подальшої діяльності.
Учасники: завідувач, вихователь-методист, вихователі, музичний керівник, практичний психолог, вчитель-логопед, вчитель-дефектолог, медичний працівник, голови батьківських комітетів.
Галерея "ЄДИНЕ ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ТОВАРИСТВА - 2015"
20.01.2015р. ЄДИНЕ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ
Проблема: Впровадження методичних рекомендацій з патріотичного виховання в практику роботи дошкільного навчального закладу.
Мета: посилення національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку.
Завдання: змістове наповнення освітньо-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі у відповідності до листа Міністерства освіти і науки України «Про методичні рекомендації з патріотичного виховання»; внесення коректив у плани роботи та визначення подальших кроків діяльності кожного педагога.
Учасники: завідувач, вихователь-методист, вихователі, музичний керівник, практичний психолог, вчитель-логопед.
ЄДИНЕ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ учасників навчально – виховного процесу
Тема:«Впровадження Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) в практику роботи дошкільного навчального закладу»
Мета:визначення рівня змін знаннєвої орієнтації педагогів та організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі, визначення подальших кроків діяльності.
Робоча програма:
1. Включення в роботу. Вправа «Квіточка»(М’ягка І.В., практичний психолог).
2. Міні – тренінг «Сучасний педагог».(М’ягка І.В., практичний психолог).
3. Обговорення та визначення позитивних кроків, проблем впровадження компонента, шляхів їх вирішення.(Куртєва Л.А., завідувач).
4. Брейн – ринг: «Підвищення знаннєвої орієнтації педагогів за змістом Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція) (Ганжа С.М., вихователь – методист).
5. Дидактичні, розвиваючі ігри з присутніми за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція)(педагоги груп).
6. Інформація про організацію роботи гуртка «Росяничка», специфіка залучення дітей (Керівник гуртка: Новікова О.А.)
7. Психологічна гра з учасниками на прояв креативності та творчості за «Сенсорно – пізнавальною освітньою лінією»(Керівник гуртка «КлубОК» М’ягка І.В.)
8. «Організація режимних моментів діяльності із врахуванням здоров’я- збережувальних чинників» за освітньою лінією «Особистість дитини».(Ст. медсестра Микитась Н.М.)
9. Рекомендації успішним педагогам. Буклет. (Ганжа С.М., вихователь – методист)
10. Рефлексія – «Букет квітів».(М’ягка І.В.,практичний психолог)
11. Результати. (Куртєва Л.А., завідувач)
Галереї "Єдине методичне об'єднання учасників навчально-виховного процесу "
14.05.2014. ЄДИНЕ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ учасників навчально – виховного процесу
Проблема: «Впровадження Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) в практику роботи дошкільного навчального закладу»
Мета: перебіг діяльності колективу ДНЗ, батьків щодо реалізації змісту стандарту дошкільної освіти.
Галереї "Єдине методичне об’єднання"
11.05.2012 р. Методоб'єднання музичних керівників міста
Теоретичний блок:
1.Работа з обдарованими дітьми.
2.Гурткова робота, як засіб розвитку обдарованої дитини. Звіт роботи гуртка.(документація)
3.Хвилина комунікабельності.
Практичний блок:
1.Відкрите заняття гуртка.( Показ ДНЗ №41 вокальний гурток "Росяничка")
2.Про роботу музичних гуртків.
3.Творчі здобутки музичних керівників: саморобні музичні інструменти, шумові, духові, атрибутика для вправ на дихання, силу звучання музики, атрибутика для танців, композицій.
4.Новинки музичного матеріалу до випускних свят (пісні, ігри, танці)
Коментарi